C/ Prat de la Creu 74-76, baixos. Andorra la Vella

ITINERARI 8: Cim de Perafita des de l’estany de la Pera (circular)

Dificultat: V / DESNIVELL: 627 M

Recorregut espectacular, exigent i amb algun pas complicat, apte per a persones acostumades a fer alta muntanya. Excursionistes novells abstenir-se.

Aparcament de les Pollineres (CAT) [Accés per la carretera de Lles de Cerdanya a Martinet, en direcció Aransa (Catalunya, Espanya). Agafar direcció als estanys de la Pera fins arribar a l’aparcament de les Pollineres] / Refugi dels estanys de la Pera (CAT) / GR11.10 / Camí del Port GR11.10 / El Port de Perafita / Seguir la carena passant pel pic de Monturull + Collada dels Clots de la Tora + Torre dels Soldats / El Port Negre / Camí del Port Negre GRP / Refugi de Claror / Camí de l’Estany de la Nou GRP / Refugi de Perafita / Camí de la Collada de la Maiana GRP / Pic de la Maiana / La Collada de la Maiana / Coll de Vista + Tosa Plana / Seguir la carena fins al / Port de Perafita / Refugi dels estanys de la Pera (CAT) / Aparcament de les Pollineres (CAT).